Duraksız oyunlar üzere harcanan mal haftalık 1,7 milyar dolara ulaştı

Koronavirüs dolayısıyla milyonlarca insanın evlerine kapanması, elektronik beyin ve telefon kullanımını berenarı artırdı. Özellikle müstevli döneminde videoteyp oyunlarına yönelenlerin sayısında pahal artışlar yaşandı. IDC eliyle yayınlanan kullanılmamış verilere göre, baziçe sektörünün acun geneli hep geliri 2020’de yaklaşık 180 bilyon dolara ulaştı. Koronavirüs sebebiyle, baziçe sektörü geçtiğimiz yıl yüzde 20’lik rekor ayrımsız tahaccüm kaydetti. App Annie marifetiyle paylaşılan veriler, hele müteharrik oyun sektörünün 2021 yılında bile çabuk aynı şekilde büyüdüğünü gösteriyor. Aktif baziçe inzal miktarı pandemi öncesi döneme göre yüzde 30 artarken, bu oyunlara harcanan paranın miktarı de yüzde 40 artım gösterdi. App Annie verilerine bakarak, 2021’in önceki çeyreğinde dünyanın her durumunda canlı oyunlar amacıyla harcanan toplanmış dünyalık, haftalık 1,7 bilyon dolara ulaştı.. ÇAKER ve Almanya, oynak oyun harcamalarında yıldan yıla çoğalma açısından Günindi Avrupa ve Şimal Amerika pazarlarının lideri oldu. Büyümede balaban payı olan ülkelerden benzeri ötekisi ise Türkiye oldu. Türkiye ve Suudi Arabistan, Garp Abrupa, Yıldız Amerika ve Asya-Pasifik bölgesi aut dünyanın izansız kalanında işlek oyunlara yeryüzü çokça masraf özne ülkeler konumunda. Devasa bire bir tahaccüm gösteren duraksız oyun sektörü, sair platformları meydanda mesafe geride bıraktı. Paylaşılan grafiğe baktığımızda; masaüstü platformların, familya konsollarının ve mobil konsolların 2014 yılından bu yana yatay bire bir çizgide hareket ettiğini görüyoruz. Ateş Parçası oyunlara son 7 yılda harcanan para 120 milyar doları aşarken, bildirme andıran rakip olan PC ve Mac platformları 41 milyar doları buldu. Açıklayan verilere bakarak, genişlik çok para harcanan 10 baziçe şu şekilde.